Հաշվետվություն

Բարև ձեզ։ Ես Էդուարդն եմ։ Ես բացել եմ իմ բլոգը 2021 թվականի մայիսին։ Բլոգի գործիքաշարից օգտվում եմ, կարողանում եմ նկար գցել, յութուբից հղում կցել, հրատարակել, փոփոխել, կարգեր ստեղծել։ Ունեմ հրատարակումներ արված մաթեմատիկա, մայրենի, մարմնակրթությունից, լողուսուցումից, ես և շրջակա աշխարհ, անգլերենից։

Ես կարուղանում եմ վարժ կարդալ , հորինել հեքիաթ, հանելուկ։ Կարողանում եմ   բազմապատկել, բաժանել, գումարել և հանել եռանիշ թվերը։ Ակտիվ մասնակցել եմ ուսումնական ճամփորդություններին, կարողանում եմ օգտվել քարտեզից, ինքնուրույն կարողանում եմ համացանցից փնտրել և գտնել ինձ անհրաժեշտ տեղեկատվությունը։

Ընդհանուր առմամբ դարձել եմ ավելի պատասխանատու և ուշադիր։Ես գիտեմ արեգակնային համակարգի և ինը մոլորակի մասին։

Իմ բլոգի բաժիններն են՝

Մաթեմատիկա

Մայրենի

Ես և շրջակա աշխարհը

Ուսումնական ճամփորդություն

Ռուսերեն

Անգլերեն

Մարմնակրթություն

 

Թողնել պատասխան