Երազանք որը կլինի իրականություն

Ես շա՜տ տարիներ խաղում էի FC PYUNIK թմում։ Հայաստանի ամենալավ թմերից մեկում և մի անքամ անցնում էր ARMENIA COPA LIGUE և մենք հասել ֆինալ և այնտեղ ֆինալում խաղում էինք REAL MADRID VS FC PYUNIK։ Հաշիվը 1-1 էր վեռչին րոպեին Benzema-ն հարվածեց ինձ տուգանային հրապարակում և ես պենալտի էի խփում։ ես հարվածեցի և դարպասապահը համարյա բռնում էր գնդակը բայց գնդակը անցավ դարպասապահի ձեռքի անցքով և մտավ գօլ վեռչին րոպեին։ և մենք հաղթում էնք 1-2։ Անցավ 1 ամիս։ REAL MADRID թիմը ուզում էն ինձ առնել և ես հարցնում եմ հայրիկիս “Պապ կարա՞մ ես թռնեմ Իսպանիա” հայրիկս հարցնում է “ինչու՞” ես ասում էմ “ինձ միհատ իսպանական թիմ է ուզում առնել” հայրիկս ասում է “BARCELONA?” ես ասում եմ “ոչ, REAL MADRID” հայրիկս ասում է “ՎԱՅ ՌՈՆԱԼԴՈՆ ՀԵՏ Է ԳԱԼԻՍ ԻՐ ԼԱՎ ՏԱՐԻՆԵՐԸ” և նա թույլ է տարիս գնամ։Հայրիկս գալիս է առաջին խաղս նայի։․․․․․․․ Հարված․․․․․․․․․․․ԳՕՕՕՕՕԼ Միքայելյանը անում է իր արաջին գօլը REAL MADRID թմում և ֆինալում հաղթում է REAL MADRID թիմը հաշիվով 1-2 FC PYUNIK թՈիմը պառտվում է։ Միհատ ինտեռվըուի մեջ նա ասում է։ “Ուր էլ լինեք մի հանձնվեք։ Եթե ձեր սիրած թմից գնացիք ուրիշ թիմնել արեք ձեր սիրածը։”

խորհուրդ։ մի հանձնվեք

Թողնել պատասխան